Online İthalat Cfs Randevu İşlemleri Hakkındaki Duyurumuz

Konu: Online İthalat Cfs Randevu İşlemleri Hakkındaki Duyurumuz

 

Tarih: 04.01.2021

 

Değerli Müşterilerimiz;

05.01.2021 tarihi itibari ile İthalat cfs randevu hizmet başvurularınızı web sayfamızdan ve limanımızda bulunan Kiosk cihazları aracılığı ile gerçekleştirebilirsiniz. Sistemimizde kayıtlı bulunan Gümrük Müşavirlik firma temsilcileri bu hizmetimizden yaralanabilecektir.

Uygulama aşağıdaki şekilde işliyor olacak;

KLTS üzerinden muayene memuru hizmet talebini sistem üzerinden gönderdikten sonra beyanname numarası yazılarak sorgulama yapabilirsiniz. Firma cari kartı daha önce sistemlerimizde kayıt altına alınmışsa vergi numarası yazılarak randevu işlemlerine devam edebilirsiniz.

Firmanız limanımız ile ilk kez çalışıyor ise Online işlemler menümüzden Cari Kart Tanımlama linkine tıklanarak istenen bilgiler doldurulduktan sonra CFS Randevu işlemleri adımına gelerek konteynerleriniz için randevu alabilirsiniz.

KLTS Sistemi üzerinden gönderilemeyen TSE, DTS, Tarım, Zati eşya, Zirai Karantina talepleri ile IMCO’lu konteyner ve ambar önü cfs hizmet talepleri yine müşteri hizmetleri aracılığı ile verilmeye devam edecektir.

Ayrıntılı bilgi için ekte yer alan bilgilendirme kitapçığını inceleyebilirsiniz.

Sorularınız için Müşteri Hizmetleri departmanımız ile iletişime geçebilirsiniz.

0212 866 83 00 - 2

Sağlıklı günler dileriz.

Saygılarımızla

Kumport Liman İşletmesi ve Lojistik San.ve Tic. A.Ş