Konteyner ek dolum randevu işlemleri için neler yapılması gerekiyor?

1- Acentanın ek dolum işlemi görecek konteyner için ilgili birimlere bilgilendirme maili göndermesi gerekmektedir.
(Mailde masrafların kime ait olduğu ve ek dolum işleminin yapılması planlanan tarih bilgisinin belirtilmesi önem arz etmektedir)
2- Firma temsilcisinin ardiye departmanından almış olduğu açma kapama tutanağı ve ek dolum (yükleme  ordinosunu ) evrağını gümrük memuruna imzalatması ve Müşteri Hizmetleri Departmanı'ndan randevu alması gerekmektedir.

Gün içerisinde talep edilen ek dolum konteynerleri için operasyon ve sahanın müsaatlik durumuna göre (yukarıda belirtilen süreçlerin tamamlanmasına istinaden) saat 17:30'dan sonra, ilgili sahaya aktarma işlemi gerçekleştirilerek hizmet verilecektir.